og eg er trufast til din hals

Sunday 10 May 2009

Look out! I've got too much soul for the world

Ein tale, tre avisoppslag, to rosar, ein Kaizerssignering og ein Coopertest seinare.

1. mai var lærerikt - eg lærte at eg klarer å halde ein tale for mange menneske, sjølv når eg sjuk, at folka i kommunen ikkje hatar meg, og at Geir enno er like krass etter siste plata. Sjukdomen gjorde at eg måtte stikke før Anniken Huitfeldt talte på feiringa, dessverre, men det var ein bra dag med frukost, tog og sol.

Høgdepunkt frå signeringa var ei småbrisen venninne eg ikkje hadde sett på ei stund, som klarte å provosere fram eit "du vekke dyret i meg, skatt" frå Terje og eit "du vett, me har et sånt saying: don't bore us, get to the chorus" frå Geir. Ikkje verst, ikkje verst.

Gårsdagens rose i Romerikes Blad gjekk visstnok til meg! Det var koseleg. Godt å sjå at mine spontane, pinsame utsagn i god AUF-ånd i "fem på gata" hadde ei målgruppe, i alle fall.

Elles kan eg fortelje at Enebakk og Thorshov gard er flotte greier, og at årets siste Coopertest er overstått - og eg er supernøgd. Ertar ut.

No comments: