og eg er trufast til din hals

Wednesday 28 January 2009

You're all in my hands tonight

Oasis i Oslo Spektrum: ganske fantastisk.
Utanom ein stopp halvvegs inni Wonderwall, der Liam gjekk pissur til lydmannen for å fikse noko, og måtte starte songen på nytt, verka Gallagher-brørne slett ikkje så arrogante som dei pler. Ikkje verst, altså.

Dagen derpå (altså i dag) var det fri, noko som resulterte i ein ganske produktiv dag, med joggetur, lekser i heile fem fag, rydding, møte i AUF og avslapping. Ikkje så verst, det heller.

Elles har eg funne ut at eg skal skjerpe internettspråket mitt - skrive betre norsk. Kvaliteten på språket mitt på Facebook, msn og her er altfor dårleg og øydelegg nynorsken min, og det er ikkje bra. I tillegg skal eg slutte å banne så mykje, det er faktisk ikkje så jævlig kult som eg skal ha det til.

8)

No comments: