og eg er trufast til din hals

Sunday 8 July 2007

Eg trur eg skal melde meg ut av Facebook

Øyvind gav meg motet til å gjera nettopp det. Eg orkar ikkje meir Facebook. Han gjekk framfor med eit godt eksempel og sletta profilen sin for ei veke sidan. Eg burde eigentleg gjera det eg òg. Og eg vil, å vera der minner meg berre på alt som skjedde med Anita, Nina og tante Kari og det der. Men eg kan nesten ikkje, pga AUF. Det er så mykje som annonserast der, og alle bilete vert lagt ut der. Eg får jo ikkje med meg noko om eg melder meg ut.
Wow, for eit dilemma.

Elles har eg vore stuck med familien på Nebba i helga. Vêret var jo ganske fint faktisk, så det var ikkje så ille. Dessutan såg eg på Live Earth i heile går. Eg visste jo ikkje når Wolfmother skulle spele, så eg måtte sjå på heilt frå klokka ti. Dei spelte ganske bra, men stemmen til Andrew er ikkje heilt bra i starten. Det er han aldri. Men han var bra igjen då dei starta på Woman. Litt pinsamt var det med at han prøvde å få publikum til å seia noko dei ikkje ville seia, men han henta seg fint inn igjen då, fekk dei til å seia eit eller anna med "SOS" i staden for det med "mother", eg skjønte ikkje kva han sa eingong. Det trur eg ikkje publikum der gjorde heller.

Men sjølve bodskåpen til Live Earth nådde meg faktisk òg. Eg vart emdå meir meir interessert i å kildesortere ordentleg osv, gjera ein innsats.

Men no skal eg ut og sykle. Det er noko eg har gjort kvar dag den siste veka. Eg er nesten stolt.

No comments: