og eg er trufast til din hals

Friday 3 April 2009

Springtime and the promise of an open fist

Eg må bestemme meg.
Vil eg vera ein stor del av det litle, eller ein liten del av det store? Hm.

No har eg skrive ei koseleg melding (eg er litt i det koselege humøret i kveld) til alle på itslearning, men no skal eg ikkje sjekke itslearning eller noko som har med skule å gjera på ein ti dagars tid. For eg skal på fjellet og stå på ski. Kanskje nedoverski òg, viss eg tør, sist gong hamna eg på sjukehus, og det er tre eller fire år sidan no. Kan bli interessant. Og gøy!

Iron & Wine. Ikkje lenger berre jobbmusikk, mellom bakeren med god musikksmak og meg. Thank you Spotify! Deg kjem eg til å sakne på fjellet. Elles har eg ganske godt av å leggje fra meg maskina, trur eg, for hendene mine gjer vondt når dei er i bærbar-pc-stilling.

Erter (peas) ut.

No comments: