og eg er trufast til din hals

Wednesday 1 July 2009

It's indie rock & roll for me

Eg gler meg til Øya. Eg får heile onsdag, torsdag og fredag fri. Thanks Martin. Varesentralen på laurdag, men eg skal nok klare å snike meg unna til The New Wine. Det blir Hove minus camping pluss betre linenup. Ca. like bra, altså.

Fint at eg har fått ein ny Killers-periode no då, etter å ha vore relativt lite glad i dei nokre månader før Hove. Men no kan eg i alle fall seia at eg har sett dei live. Det driv eg nemleg med akkurat no, eg oppdaterer Band-eg-har-sett-live-lista mi. Og konsertar-eg-har-vore-på-lista mi. Eg har ein del lister som eg liker å oppdatere:

Band eg har sett live
Konsertar eg har vore/skal på
(2006 - no)
Musikkbiblioteket (CD-ar, vinyl, musikk-DVD-ar, souvenirar, merch)
Settlister (dei fleste konsertar frå 2006 - no)
Bøker eg har lese
Filmar eg har
Telefonlista mi
Karakterlise
(fyrste karakter i åttande klasse - no)

Samt budsjett og rekneskap for kvar månad. Eg liker lister. No skal eg skrive liste over kva eg må pakke til Utøya/kva eg gløymde å ta med på Hove.
Og, kjære vêrgudar, ikkje la det regne på Utøya. La det vera sol og varmt, dog kanskje ikkje så varmt som no. I natt ser eg meg nøydd til å sova her:


God natt.

No comments: