og eg er trufast til din hals

Saturday 27 June 2009

This ain't no fucking bible study dude, it's rock and roll

I'll say.

Det er varmt. Det er sommar. Eg er heime frå Hove. Eg er 2000 kr fattigare, 10000 gode minne rikare.

Where to start? Høgdepunktliste:
Konsertmessig: 1. Eagles of Death Metal, 2. Golden Silvers, 3. The New Wine x2
Dagsmessig: 1. Måndag - best musikk, 2. Tysdag - bra musikk, bra folk, 3. Sundag - bra folk, i Arendal og i Dollaråsen
Matmessig: Bakt potet på festivalen, no doubt
Camp-/nabomessig: 1. Camp Dollaråsen - pga. fantastisk harry namn, bra folk og stemning, 2. Kvinheradcampen - everywhere, everyone. Eg kjenner faktisk 1 % av Kvinherads innbyggjarar (okei, nesten då)
Kjendismessig: 1. Setje opp telt med Melvin Benn, 2. Møte Gold frå Golden Silvers
Generelt: 1. Heilt enormt snille vêrgudar, 2. Ein veldig hyggjeleg, unorsk (open/utadvendt) stemning mellom alle og einkvar

Sånn ganske greitt epic og fantastisk, og no er eg meir sliten etter sju dagar enn eg blei etter 191 skuledagar. Enormt mykje bra konsertar, vêr, menneske, band, opplevingar, moro.

Før bileta kjem vil eg berre rette ei lita unnskulding til alle som var på Hove som eg oppførte meg kjipt overfor. Eg er utålmodig og lett irritert av person, og har av ein eller annan grunn vore ekstra ille på Hove. Unnskuld! Eg skal ta meg saman, eg er eigentleg ikkje kjip.

Kort oppsummering:

1. Bra folk, bra pizza/Peppes-burger




2. Det er jo ikkje akkurat stygt.




3. 1 stk ukjent, full Lars som Alexandra teikna så vakkert på.


4. The boss - som satt opp teltet vårt, og fortalde om det her. "De visste selvfølgelig ikke hvem jeg var, hehehe."


5. Tre av fem campmates


6. Mina og Hovescena


7. The New Wine, oh so sweet


8. Campfun i solå <3


9. Eagles of Death Metal! Epiiic


10. Plekter frå Jesse og Dave :D


11. Nabocampen fredag morgon, what can I say..


10. Radioresepsjonen - med buttplug i rumpa!


11. Mina og Gold. Herleg fyr.

No comments: