og eg er trufast til din hals

Monday 24 September 2007

Det smartaste eg nokon gong har gjort;

.. å melde meg inn i AUF. Det har eg jo visst eit halvt års tid no, men likevel. Eg gjenoppdaga det i helga.

Endeleg har eg klart å få meg til å engasjere meg ordentleg i utenrikspolitikk. Det har eg ikkje gjort tidlegare, eg har ikkje fått satt meg inn i internasjonale saker, men no har eg endeleg vorte interessert i det. Det var på tide.

Eg har hatt ei svært lærerik helg, høyrt på innleiarar som har snakka om mykje viktig; blant anna Røde Kors, Norsk Folkehjelp, (nei til) EU, Midtøsten, Sosialisme/sosialdemokrati andre plassar i verda, AUFs internasjonale prosjekter osv.. I det heile tatt. Mykje nyttig.
Og så har eg jo fått nokre nye vener og kjenningar, både frå Sør-Trøndelag, Oslo, Akershus, Nordland og mange andre plassar. Og eg fekk sett den fine byen Trondheim att, det var jo heile to veker sidan eg var der sist.

Så AUF; takk for nok ei fin helg!

No comments: