og eg er trufast til din hals

Sunday 2 September 2007

No skriv eg nok ein blogg.

Delvis pga Karen, som uttrykker ei merkverdig glede kvar gong eg seier eg har skrive ein blogg, delvis fordi eg har lese på bloggen til Unge Høgre-ledar Torbjørn Røe Isaksen i snart to timar (god blogg, det skal han ha), og delvis fordi eg gruar meg til fem heile dagar i Trondheim saman med ein klasse som ikkje har så mykje til overs for meg, isolert frå valkamp og AUF (men treff eg tilfeldigvis på AUF i Sør-Trøndelag så heng eg meg på).

Eg såg på komiprisen i stad. Og sjølvsagt var Rune Andersen der og imiterte Lars Sponheim. Det er noko av det beste eg veit, han må vera den enklaste politikaren å pariodiere, og heilt klart den morosomaste. Dessutan var Are Kalvø innom ein liten tur, og me høyrde frå Espen Beranek Holm opptil fleire gongar. Då var kvelden min gjort.
Og Christer Torjussen fortente å verte årets stand-up-komiker, for det er sjelden eg har ledd så mykje som eg gjorde den kvelden han var på Utøya.

I dag har me stått på stand på Triaden, på Jessheim, og i Lillestrøm. Ein treff verkeleg på mykje rare folk.. "Ja, eg kan gjerne ta imot ei rose, men eg er jo eigentleg ei rose sjølv!" er blant dei meir normale kommentarane. Det seier sitt. Men det er jo fint med litt humor inni det heile. Valkamp vert slitsamt etterkvart. Sjølv om eg absolutt ikkje er lei, det irriterer meg som eit helvete at eg ikkje får vore med til veka. Eg kryssar berre fingrane for at det skjer noko i helga før valet. Og det gjer det nok.
Elles er det to år igjen til neste gong. To år er lenge! Men eg trur visse folk, deriblant Mani og Lo, fint klarer å vente to år med å vera på kontoret frå sju om morgonen til ti om kvelden kvar einaste dag i ein månad igjen.

Så til noko gode, gamle Frp.
Noko av det fyrste Paal sa då han kom inn i bilen i går og me køyrde mot Asker, var "har de sett fyrstesida av VG i dag? Fy faen, det er berre så bra!" - han sikta då sjølvsagt til Frp-skattesaka.
Men kva ér eigentleg så bra med det? Frp mistar ikkje veljarar pga denne saka. Veljarane til Frp snyt helst på skatten sjølv, eller ynskjer iallfall eit kraftig skattelette, utan at halvparten av dei skjøner kva det vil tyde. Så om Frp-toppene har brukt pengane til dei skattebetalande i Noreg på personlege trenarar for Siv Jensen og Hurtigrutaturer for politikarar med ektefeller, og drar unna ein del skattepengar frå staten, er det rimeleg greitt for Frp-veljarane. Ditlev-Simonsen-saka skada Høgre (men antakeleg svært lite), for der er det ikkje på same måte med Frp. Høgre er eit verdig parti, med mange smarte veljarar som veit kva dei stemmar på. Det same kan ikkje seiast om Frp.
Så det einaste gode med denne saka, er at me ikkje-Frparar får noko å le av. Noko å godte oss over.

Men no er eg litt redd det skal koma ut ei sak om at Ap snyter på skatten òg. Ikkje at eg trur det er tilfelle, men viss det var det, ville det garantert vist seg på meiningsmålingane, i motsetjing til korleis det er for Frp. Så Jens, eg vonar verkeleg at du ikkje har gjemt unna pengar her.

No comments: