og eg er trufast til din hals

Thursday 20 September 2007

Maxwell's Silver Hammer

I morgon reiser eg til Trondheim, på internasjonal konferanse arrangert av Oslo og Sør-Trøndelag AUF. Men me var heldige som fekk lov til å vera med frå Akershus òg.

Elles enn det kan eg melde noko anna hyggjeleg; Ap fekk varaordføraren i Lørenskog i tillegg til ordføraren! Så no har me Åge Tovan og Ragnhild Bergheim heilt i toppen her. Fantastisk. Det vert nok fire fine år til framover no.

Mja. Elles er det vel svært lite å seia. Vart stille no, etter valkampen. Men eg har likevel hatt veldig mykje å gjera, så eg har i grunn ikkje kjeda meg.
Og på tirsdag er eg nødt til å møte Donald-teiknaren Don Rosa på boksignering i Oslo fordi pappa så utruleg gjerne vil ha signatur av han i ei av dei hundretusen Donald-bøkene sine. Uff, eg liker ikkje sånt. Men men, eg får no gjera det, eg veit kor mykje det betyr for han. Berre synd han er i Spania, så han ikkje får gjort det sjølv.

Yes.

No comments: