og eg er trufast til din hals

Friday 7 September 2007

FpU, ”adresse” skrivast med éin d

Skulen me visitterte i Trondheim hadde nemleg fått utdelt linjalar til elevene under skuledebatten dei hadde i førre veke (der RV vann, Ap kom på andre og Frp på siste), med skrifta "Vil du melde deg inn i FpU? Send FpU ditt navn, din addresse til ...".
No er det såklart normalt å skrive feil i blant - det gjer eg ofte sjølv - men det er ganske godt gjort å skrive eit ord dei fleste kan skrive rett, feil, på noko elevar faktisk skal bruke som eit hjelpemiddel i skulen. Så, FpU, sjekk vennligast kva de skriv neste gong de deler ut valmateriale til skuleelevar.

Trondheim treng nye bussar. Dei er overfylte og gamle, iallfall dei eg rakk å køyre med då eg var i Trondheim denne veka. Og Ap treng ein ny valbod! Den lille treboden hadde jo sjarmen sin, men naboane deira på torget, nemleg Høgre, fekk boden til å sjå veldig stakkarsleg ut. Ein kan jo oppdatere seg litt, iallfall.

Elles er det jo fantastisk at me vann skulevalet! Og det var fint å sjå at Frp gjekk slik tilbake.
No gjeld det berre å gjera ein skikkeleg innsats dei to siste valkampdagane som kjem no, og få endå fleire til å stemme Arbeidarpartiet, og få fleire aktive folk inn i AUF. Eg har allereie verva to i klassen min (men det spørs no kor aktive dei kjem til å vera), så det lovar foreløpig godt!

No comments: