og eg er trufast til din hals

Friday 28 September 2007

Amerika, du tar mina vänner

Eg må innrømme at eg faktisk synest haustferien er ganske unødvendig. Iallfall for meg. Denne hausten har kun bestått av valkamp, klassetur, litt meir AUF og sjukdom, så eg har vel vore vekke frå skulen i to veker til saman allereie. Då gjenstår ca. tre veker med skule. Eg treng ikkje ferie etter tre veker med skule. Ikkje fem veker heller.

Viss me fyrst skal ha ferie, kvifor i all verda så tidleg etter sommarferien? Ingen (eller, iallfall svært få) vert sliten etter fem veker med skule. I starten av skuleåret går det så treigt likevel. Og ferie er jo noko ein skal ha for å slappe av, men det treng ein ikkje rett etter sommarferien. Flytt det heller ein månad fram, så er det litt meir logisk.
Eller berre dropp heile haustferien og legg heller på juleferien slik at ein har to veker då, for jula er ei ypparleg tid for elevar og studentar å jobbe. Butikkane treng arbeidarar i juletida, og elevar/studentar treng pengar. Så kutt haustferien, og gje oss heller litt meir juleferie, då slår me to fluer i ein smekk; elevane får meir kunnskap òg moglegheit til å jobbe!
(Men eg trur ikkje det er så veldig AUF-vennleg politikk eg fører her..)

No comments: