og eg er trufast til din hals

Wednesday 3 October 2007

Ikkje kreativ nok til å lage nokon tittel

Men i dag har eg faktisk vore litt kreativ, sjølv om eg enno slit med titlar. Kreativ til å vera meg, iallfall. Eg har plukka ut og redigert 76 bilete frå sommaren, som eg skal sende til FotoKnudsen for å få ut på fotopapir. Og så har eg vore ute og kjøpt eit album som eg skal putte bileta i når eg får dei.

Det her har eg då snakka om å gjera sidan ferien starta, men eg trudde aldri eg faktisk skulle få gjort det. Det er utruleg kva litt feriekjedsomheit kan føre til, det er ikkje ofte eg har gidda til å vera såpass kreativ.
Men likevel, eg trur ikkje akkurat på den Facebooktesten som sa eg var ei kreativ sjel, og difor burde verte kunstnar. Det er vel så langt frå framtidsplanane mine som ein kan koma.

Elles slit eg med eit val no, angåande helga. Skal eg vera heime og passe lille Thea, eller skal eg dra på AUF-kurs i Moss? Hm. Må tenkje litt for/mot her.
Positivt med å ikkje dra: eg får passe Thea. Eg får gjort lekser. Eg får passa litt på mamma som er sjuk. Eg får sove, og det i ei seng og ikkje i sovepose på eit liggjeunderlag. Eg slepp å dra meg til Youngstorget med ein bag med sovepose og liggjeunderlag (eg er verkeleg allergisk mot sovepose og liggjeunderlag).
Positivt med å dra: Eg lærer garantert noko nytt. Eg får vore med masse flotte AUF-folk. Eg vert antakeleg kjent med nye folk. Eg får kjenne den herlege Mosselukta igjen (det var ein spøk, ja). Eg kjem ganske sikkert til å ha ei fin helg.

Valets kval, altså. Eg aner ikkje kva eg skal vele. Ikkje at det eigentleg er så vanskeleg, men akkurat denne helga passa det ikkje så bra. Så me får sjå kva som skjer. Men eg drar nok.

Og til slutt: musikken for tida går berre i Bjørn Afzelius og Hoola Bandoola Band. Fantastisk musikk eg er glad eg oppdaga på Utøya.

No comments: