og eg er trufast til din hals

Saturday 13 October 2007

Frp får æra av å diktere meg gjennom vidaregåande

Idiotiske Akershus KrF og Venstre, eg er så skuffa over dykk. Greitt nok med Høgre - men Frp? Det var vel for mykje å håpe på at de skulle gjera som deira partifeller i Oslo og gå imot eit styre med Fremskrittspartiet. No har me altså borgarleg styre i fylkeskommunen, for fyrste gong på tjue år.
Eg synest synd på alle som er fødd i tidsperioden 1989-1993. Me må gå på ein vidaregåande skule som Frp får råde over. Hadde enno Venstre vore litt større kunne dei teke styringa over skulepolitikken i fylket, for Venstre har god skulepolitikk, men dei har vel ikkje så mykje dei skulle ha sagt i dette samarbeidet.
Det var synd, Siri, det var du som verkeleg fortente å verte fylkesordførar!

Ymse småplukk frå veka som har gått:
- Eg var på eit interessant møte om Palestina på Chateau Neuf på torsdag, som varte i tre timar, og som innehaldt veldig mange gode, og nokre rare, innspel. T-skjortene dei selte var veldig fine, "Riv muren i Palestina" stod det på dei, og biletet på skjorta viste ei positiv vinkling på saka; muren som falt og ungar som løp lukkelege rundt og spelte fotball og leika med sommarfuglar. Ei slik vinkling funkar veldig bra.
- Eg har klart å snike meg inn i OD-komiteen på skulen.
- Eg har kjøpt årets fyrste julepresang (men veit ikkje heilt kven den skal gå til enno).
- Eg kjenner meg passe forvirra etter å ha sett/høyrt seks episodar av Nytt på Nytt og Hallo i Uken i feil rekkefølgje. Kva har eigentleg skjedd i nyheitsbiletet denne veka? Trur eg må ta meg ein tur innom vg- og dagbladet.no.
- Og viss nokon lurte; eg endte opp med å dra til Moss førre helg.

No comments: