og eg er trufast til din hals

Wednesday 17 October 2007

Insert title here

I dag tidleg då eg kom ut av blokka, var det fyrste eg høyrde, sirener. Då eg snudde hovudet til venstre etter lyden, såg eg haugevis av ambulansar og politibilar. Ei dame på 26 år med barnevogn og to ungar på tre og eitt år, var påkøyrt. Det såg absolutt ikkje bra ut.
Romerikes Blad skriv at situasjonen til gutten på tre er kritisk. Huff. Eg vonar det går bra.

Eg er no ferdig med å skrive eit tresiders manus til ein film som skal vare i tre minutt. Tresiders manus - treminutts film. Om den kjem til å vare lenger enn tre minutt? Ganske så sannsynleg. Men men, ein kan ikkje veta før det er sjekka ut, la oss ikkje ta sorgane på forskot denne gongen.

Gliset på Fabian Stang då han fekk ordførarvervet i dag, var berre ekkelt. Men no er det iallfall endeleg avgjort, det tok altfor lang tid.
Men no er det visst mistankar om valfusk i Arbeidarpartiet her i kommunen. Viss det stemmer, veit eg ikkje kva eg gjer. Det kan berre ikkje stemme. Dei menneska som gjer sånt er berre sjuke. Og me har ingen sjuke folk i partiet her, så vidt eg veit. Men det veit eg såklart ikkje sikkert.

Men no trur eg faktisk at eg skal stikke og sjå på Idol, i år er fyrste år eg gidd å sjå på det, for i år er det faktisk rimeleg høgt nivå på deltakarane, og dommarane er ikkje så jævla kjipe og slemme heile tida, og det er mykje betre.
Tudelu.

No comments: