og eg er trufast til din hals

Sunday 28 October 2007

Lie to me, sing me a song

Ah, Ryan Adams. Lenge sidan.

I dag har me rydda i kottet, ordentleg for fyrste gong sidan me flytta inn her i '96. Det resulterte i at me kasta fire søppelsekkar og fire bæreposar med gamle klede og skrot, og gav tre posar med tøy til Fretex. Overflodssamfunn, sa du? Ikkje i det heile tatt.
Men det er no alltid morosamt å ta fram gamle klede frå sytti-, åtti- og nittitalet, og sjå på gamle bilete heilt tilbake til fyrste halvdel av 1900-talet. Det her har vore den mest underhaldande sundagen på veldig lenge.

Eigentleg skulle den ha vore endå meir underhaldande, eg hadde planlagt å dra på Bok i Sentrum og høyre Are Kalvø snakke om den nye boka si. Men vêret var så dårleg at eg ombestemte meg då eg nærmast vart slått over ende av vinden medan eg var ute med søpla. Det fekk halde med å høyre på Knut Nærum på fredag, men eg føler eg har gått glipp av noko når eg ikkje har fått høyrt Are Kalvø. Men, men, det er vel ikkje siste gong han underheld folk live.

Men no skal eg stikke og sjå ein film som eigentleg starta for lenge sidan.

No comments: