og eg er trufast til din hals

Wednesday 20 December 2006

The next one's on me

Kakao og Christer Knutsen. Nesten for koselig. Men i blant må vel også jeg være litt sånn.

Først og fremst: Jeg skal til Stavanger 16. - 18. februar! Og det betyr ikke bare Stavanger og alt det den flotte byen inneholder, men også Skambankt-konsert! Haha, helt ufattelig at jeg fikk lov. Jeg tror ikke det har sunket helt inn ennå. Stavanger. Fy faen. Skambankt. Utrolig!

Nå blir det vanskelig å snakke/skrive om noe annet. Eller tenke på noe annet i det hele tatt. Vet ikke om jeg vil det engang, for det er en veldig oppmuntrende tanke. Åh, som jeg gleder meg!

Og så er det jo juleferie i morgen. Slutter på skolen klokka elleve, og de to timene jeg skal tilbringe på skolen, skal gå med til å se på folk opptre. Høres ikke så altfor slitsomt ut.
Tipper jeg tar bussen til Oslo så jeg er der sånn i tre-tida. Linn, Sarakka og de andre skal jo på BigBang-konsert på Sentrum Scene, så om jeg skal rekke å treffe Linn før det, må jeg vel reise inn såpass tidlig. Og BigBang skulle visst holde en liten konsert for Frelsesarmeen på Egertorget klokka fire også, og den har jeg lyst til å få med meg, i og med at den andre er utsolgt. Jeg har pinlig nok aldri hørt noe annet av BigBang enn sangen Girl in Oslo. Men det blir det jo en slutt på nå.

Nå mangler jeg bare to julegaver! Ja, én mer enn jeg trodde jeg mangla i går. Men den jeg jeg mangla da, har jeg fått kjøpt nå, så den sender jeg til Stavanger i morgen. De gjenværende to får jeg overrekke etter jul, i og med at de skal til Cecilie og Cecilie T i klassen, og dem ser jeg for siste gang før ferien i morgen. Litt slemt av meg, kanskje, men jeg ante ikke at de hadde kjøpt noe til meg.

Nei, jeg tror jeg går og legger meg snart. Tidlig, til en forandring. Sovner vel ikke før seint, uansett, kjenner jeg meg rett, men jeg kan jo gjøre et forsøk.

No comments: