og eg er trufast til din hals

Tuesday 26 June 2007

Auch

Nyaste plateinnkjøp: Wolfmother - Dimensions EP og Kaiser Chiefs - Employment.

No skal eg ikkje kjøpe fleire plater på ei stund. Det kan eg berre ikkje. Eg har ikkje meir pengar no. Høyrer du, Kristin?
Argh, eg hadde eigentleg ikkje råd til å kjøpe dei to platene eg kjøpte i stad heller, men det var jo eit godt kjøp då.

Anyways, no var det vanskeleg å skrive norsk. Eg har skrive så mykje engelsk i det siste, eg har nemleg funne eit forum.. haha, det er tragisk, eg veit det. Men det er slikt sommarferien gjer med meg. Det var til og med eit Wolfmotherforum. Det er mange hyggjelege folk der faktisk, og overraskande mange nordmenn. Nesten litt merkeleg, dei som er aktive er anten australiarar, amerikanarar, engelskmenn eller nordmenn. Det seier vel berre litt om kor lite me har å gjera her i landet, utruleg mange nordmenn sit mykje meir på nettet enn folk i andre land gjer. Det seier jo også den click-sida noko om, den sida der ein skal trykketrykketrykke for landet sitt. Noreg ligg jo på ellevte plass, over både Australia og England for eksempel, og berre 1000 klikk under USA. Akkurat no då, i morgon er det sikkert annleis, då har me sikkert slått USA.
Uansett. Nordmenn sit mykje framfor PC-skjermen.
No klikka eg forresten Noreg opp på tiande plass. Haha, tragisk. Og no var me på ellevte igjen. Det varierer kraftig det her ja.

Men ja. Eg har vore på møte og debatt med AUF i dag. Fyrst var det eit møte på kontoret med ei dame frå Barne- og likestillingdepartementet, som fortalde oss kva den nye ekteskåpsloven går ut på. Det var utruleg lærerikt, eg har faktisk lurt litt på det der, kva som har vore skilnadane mellom partner- og ekteskåp og slikt. Glad eg fekk oppklart det.
Og så drog me til Sandvika for å sjå Lo delta i ein debatt om skoledebatt, i regi av Unge Høgre. Me var Lo, Marianne, Solvår, Najma, Mani, Stian, ein eg ikkje hugsar namnet på, og meg. Unge Høgre var ein person mindre eller noko slikt. Men dei var berre ei jente då.
Unge Høgre-debattanten heitte Henrik, og han var utruleg flink. Utruleg flink. Og difor tapte me så det song. Lo hadde ikkje forberedt seg på dei rette tingane, UH tok oss rett på senga. Pinsamt. Dei fortalde om korleis Ap alltid berre snakka om ressursene rundt skulen, og om systemet, istadenfor innhaldet i skuletimane. Og det er sant det. Eg er faktisk ikkje så einig i Aps skulepolitikk, eg er meir einig i Høgre sin - hadde det berre ikkje vore all den privatiseringa. Men utanom det og eit par punkt til, er eg nesten heilt einig i Unge Høgres skulepolitikk. Det same kan eg ikkje seia om AUF sin, diverre. Det svir litt å seia det, eg vil jo ikkje vera einig i Høgres politikk, men akkurat der er eg faktisk det. Utan at eg orkar å utdjupa det meir no.

Men det var ein hyggjeleg dag då. Alle dagar med AUF-folk er som kjent fine. Sjølv om me taper debatter så det syng.

Over til noko ganske anna; i natt hadde eg ein utruleg sær draum. Huff, den var rar. Eg drøymde at me var på noko AUF-greier, utpå landet ein plass, og så sat me utanfor ein butikk på nokre benkar medan me venta på at bussen skulle koma. Så kom plutseleg Morten Abel ut av matbutikken me satt utanfor, og stirra på oss eit par minutt, før han kom bort til oss alle og klemte kvar og ein av oss. Men meg klemte han berre ikkje, han kyssa meg også. Æsj, ekle Morten Abel. Og så gjekk eg rundt resten av dagen og sa, (med eit uttrykk i fjeset som viste at eg var.. eh.. disgusted, som det heiter på engelsk), at "eg fekk mitt fyrste kyss av ekle Morten Abel". Kva faen for ein draum var det? Herlighet. Også Morten Abel da, kvar fekk eg han frå? Æsj. Han er ein ekkel mann. Uæ.

Eg skal til tannlegen om ganske nøyaktig fjorten timar. Så eg får nesten gå og gjera meg klar. Eller gå og pusse tenna og så leggje meg, som det heller bør kallast. Og i natt skal eg IKKJE drøyme om Morten Abel.

No comments: