og eg er trufast til din hals

Wednesday 20 June 2007

Oh really

Plutseleg er eg glad folk har "mobba" meg for at eg har så australsk uttale på engelsken min. Eg elskar australsk. Så no skal eg slutte å prøve å leggje av meg "dialekten". Då vert det lett òg gøy å snakke engelsk!
Lurer på kvifor eg har så australsk uttale eigentleg. Eg bestemte meg for å slutte å snakke amerikansk ein gong i fjor, og heller gå over til britisk. Men det vart australsk, ifølgje lærarar og medelevar. Dei byrja å le sist eg hadde framføring i klassen. "Unnskyld Kristin, jeg ler ikke for å være slem, men du høres bare så australsk ut! Hvor tar du det fra?" Nei, sei det du. Eg har riktignok australsk familie, men eg har også familie frå Wales og USA, så det burde vel ikkje ha noko å seia. Rare greier. Men no er det berre fint då.

I stad fekk eg såkalla ryddekick igjen. Så no er det støvsugd, støvtørka og vaska på rommet mitt. Stua skal eg ta til neste veke. Sånn går det når eg har ferie.
Og eg fekk faktisk sju plagg òg hårfarge til 750 kroner i dag, det er ikkje verst. Fint for meg, synd for miljøet. Men nå er det jo ingenting ein kan gjera utan å sleppe ut co2.

Elles har eg enno nesten like dilla på Wolfmother, men eg har byrja å høyre på Kaiser Chiefs, The Killers og Nick Cave, samt Led Zeppelin og Muse igjen, òg. No har eg det veldig fint med musikken min her, det er ikkje noko eg heller vil gjera enn å høyre musikk. Sist gong det var slik var då eg oppdaga Kaizers i november '05. Eg vonar eg snart får ein Kaizersperiode att, eg har ikkje høyrt så mykje på dei på lenge no. Men Sziget får nok opp interessen igjen, uansett om eg ikkje vert frelst ved å høyre på platene med det fyrste.
Eg gledar meg sånn til våren neste år.

Og om ein måned har eg vore på Utøya i to dager allereie! Tida går så fort den fyrste halvdelen av året. No snur sola og hausten kjem. Og då er det berre for meg å glede meg til vår og sommar igjen. Eg orkar ikkje tenkje pessimistisk på det no, for eg veit kor fort vinteren gjekk dette året (no var riktignok det ein veldig mild vinter då), og me satsar på at det gjer han neste år òg.

Skule i morgon att. Men når faen startar eg? Trur det var klokka elleve, men eg hugsar ikkje heilt. Hjelp?

No comments: