og eg er trufast til din hals

Friday 22 June 2007

Ein veit ein er AUFar når ein vert redd av å sjå ein Frpar

Nyaste plateinnkjøp: The Killers - Sam's Town.
Eit godt kjøp.
Men eg var sur for at ingen av dei fem platebutikkane i Oslo sentrum hadde Employmentplata til Kaiser Chiefs. Korleis kan den vera utseld? Den er jo gammal! Trudde ikkje den var så populær.

Og eg er utruleg nøgd med karakterkortet eg fekk i dag. 5.0 i snitt er ikkje så utruleg bra, men eg vart glad for å få det, for då har eg faktisk gått opp meir enn det eg gikk ned til jul. Til neste år skal det vera endå betre. Eg skal ha fem i matte (og det klarer eg om eg berre gidd), og eg vil gjerne ha seksarar i engelsk og norsk munnleg, eg låg til min overrasking på sterk femmar der. Det hadde eg ikkje trudd.

Eg var på konsert i går, ja. Odd Nordstoga. På, hosthost, Jessheim! Fantastisk. Nei, det var ikkje så fantastisk. Det var heilt greitt, litt pinsamt, men koseleg. Nordstoga var utruleg flink med publikum (hvis gjennomsnittsalder låg på ca. 45 år + ein haug med ungar), han fortalde fleire underhaldande, fine histiorier mellom songane. Men han såg jo totalt bondetamp ut då. Det er jo det han er, det er slik musikken er, eg veit det, men eg trudde ikkje han kledde seg sånn. Det viste ikkje konsertbileta eg har sett før, iallfall. Men det var jo turnèstart, dei har vel fått nye klede då.
Før den nest siste songen, bad han oss i publikum om å reise oss (jadå, me sat). Det gjorde me alle, og han byrja på "Kveldssong for deg og meg". Eg syntest det å stå gjorde konserten litt betre, både fordi eg hadde så vondt av å ha sete på den harde benken i fem kvarter, og fordi eg generelt ikkje liker sitjekonsertar, så eg vart litt lettare til sinns. Men så. Så såg eg rundt meg. Eg såg til høgre, og kva såg eg der? Jodå, ein Frp-politikar eg ikkje hugsar namnet på. Eg skvatt, returnerte det sleske smilet hans med eit slu blikk, og tenkte at eg berre fekk gløyme det, og ikkje sjå meir til den kanten. Så eg snudde meg til venstre, og kva såg eg der? Jodå, ein Frp-politikar til! Fantastisk! Eg vart heilt paranoid.
Så eg har vore på konsert saman med haug med Frp-politikarar (det var heilt sikkert fleire der). Ingen overrasking, sidan Jessheimområdet jo er der Frp står sterkast (det er jo faktisk nazireiret i Noreg, øvre Romerike), men ekkelt likevel. Ugh.


Men no er det då offisielt sommarferie. Sweet. (Og eg må slutte med engelsken min, eg har byrja å blande inn altfor mange engelske ord no. Ikkje bra.)

2 comments:

Marthe said...

eyh. nes har hatt AP folk i over 10 år nå. ovje.

og forresten, 5,0 i snitt er dritbra. spesielt når du tenker på at gjennomsnittet har 3,0 i snitt.

Kristin said...

Haha, herleg det då. Men det har ikkje Ullensaker.

Hæ, gjennomsnittet kan ikkje vera så lågt? Det nektar eg å tru. Det er jo mange som har betre enn 5.0 i snitt. Men eg er ganske nøgd med det.