og eg er trufast til din hals

Sunday 7 January 2007

Mongo

I går kom endelig Mongoland og Monstertorsdag i posten. Fy faen så bra de var. Så Monstertorsdag to ganger i går, og Mongoland to ganger i dag. De var enda bedre enn jeg forventa dem å være. Herlighet. Også så mange herlige Stavangeruttrykk! Åh, jeg blir så glad av å se de filmene. Kommer til å se dem flere ganger om dagen i ei god stund framover nå. Veldig greit å ha dem hvis jeg blir i dårlig humør, hvert fall. For jeg må jo nærmest le så jeg griner av enkelte scener der. Spesielt i Mongoland, det må være den morsomste og beste filmen jeg noengang har sett.
Men det fikk meg til å lengte altfor mye etter Stavanger igjen. 40 dager til jeg skal dit, kanskje ikke lenge, men lenge nok. Jeg fikk sånn faen ta Oslo-innstilling i går igjen, etter jeg var der. Aner ikke hva som skjedde, men jeg ville ikke tilbake da jeg satt på bussen hjem, og etter å ha sett Mongoland i dag, er jeg enda mer negativt innstilt mot den byen. Jeg kunne ikke vært mer enig med Marko: "Jamen så drid i heile jævla Oslo då!"

Hihi.

No comments: