og eg er trufast til din hals

Friday 5 January 2007

Tore Tang

Wow, jeg hører på Nirvana igjen. Det er lenge siden, det. Litt gøy å sitte å mimre sånn, tenke tilbake på tida da jeg ikke hørte på noe som helst annet enn det bandet. Men jeg passer på å ikke høre på de triste sangene. Sanger som All Apologies, About a Girl og Very Ape er godkjente, men You Know You're Right, Don't Want it All og Something in the Way holder jeg meg unna, jeg tør rett og slett ikke høre på dem. For ingenting skal få ødelegge humøret mitt nå, nå som det endelig er helg (jada, har bare vært på skolen tre dager, men jeg er ikke helt frisk, så jeg er sliten) og jeg er aleine helt til i morgen kveld. Det er deilig, det. Har ikke vært aleine hjemme mer enn to timer i strekk siden.. oktober.

I morgen blir det Oslotur, selvfølgelig. Aldri en lørdag uten det nå. Luske rundt på Grünerløkka (igjen) sammen med Silja, gå rundt i byen. Do whatever. Fint å dra til Oslo uansett hva jeg gjør der. Vet ikke hva det er med meg og Oslo, før likte jeg ikke byen, men nå elsker jeg den nærmest. Så klart vinner Stavanger med 50 000 poeng, men jeg er glad i Oslo også. Og det er bra, med tanke på at Oslo er litt nærmere enn Stavanger.

Men nå har jeg brukt over fire timer på å skrive denne bloggen, viste seg at jeg skulle bli avbrutt av en DMA-gruppesamtale igjen. Så nå tror jeg at jeg må gå å legge meg, hvis ikke klarer jeg ikke stå opp i morgen.

No comments: