og eg er trufast til din hals

Tuesday 30 January 2007

Tanken går te deg så finne deg i meg

Photobucket - Video and Image Hosting

Åh, det finnes ingen bedre plate! Eller joda, det gjør det. Men Eliksir er fantastisk bra. Alle sangene falt i smak med en gang, særlig Fritt Fall, Angst og Bak Låste Dører. Det var sistedelen av plata, men førstedelen er vel så bra den, det er vel bare det at de sangene har jeg hørt så mye allerede. Introen var utrolig stilig. Alt var bra med plata, riffene, vokalen, tekstene, coveret.. Alt. Utenom Min Eliksir da, den.. er jeg ikke så begeistra for, det er ingen. Unntatt VG da, selvfølgelig. Det sier jo litt at åtte aviser har gitt fire og fem, også kommer VG med en toer. I tillegg mente VG at Min Eliksir var den eneste bra sangen. Stikk motsatt med alt annet. VG skriver alltid helt meningsløse anmeldelser, leiter bare etter noe Kaizersrelatert de kan slakte fullstendig. Thomas Talseth er håblause. I'm telling you; don't you ever trust VG. Verdens Gang du liksom. Lurer på hvilken verden de lever i.

Jeg har hatt en fantastisk dårlig dag i dag. Den må være på lista over de topp ti dårligste dagene i mitt liv. Men heldigvis for meg har Karen også en dårlig dag i dag, så vi har sittet og klagd sammen hele kvelden! Hva skulle man vel gjort uten noen å klage med? Thanks for being there, Ka-arn.

No comments: