og eg er trufast til din hals

Friday 2 February 2007

Don't cry, 'cause Friday nights are fun, right?

Photobucket - Video and Image Hosting
Se her: et bilde der Geir faktisk ser ut som om han er over 15 år og ikke ser heldopa ut (og det er finere i større versjon). Det der skal du ha cred for, Paal. Det skal ferdigheter til for å få den mannen til å virke fotogen.

Jeg skal på Zahl-konsert! På P1-scenen i Radiohuset til NRK, på tirsdag. Det blir moro. Hadde aldri venta at jeg faktisk kom til å vinne de billettene, but so I did. Det gjorde forsåvidt ni tideler av alle som sendte inn da, men. Like gøy uansett. Gleder meg!

Og i mangel av andre spennende ting å si, kan jeg fortelle at jeg klipte meg i går. Det ble litt vel kort, men folk sier det er fint, så jeg får bare stole på det.
Også er det med pappa i boks. Han ringte, og var skummelt og ekstremt overraskende nok kjempeglad og sa at jeg kunne være hos ham når jeg ville. Hm. Håper bare de sa til ham at jeg ikke skal være med til Spania i påsken. Det var jo det viktigste. Men veldig deilig å få det med pappa letta fra skuldrene hvert fall (bokstavelig talt, det er jo skuldrene mine det går hardest utover, er jo på vei mot kroniske muskelproblemer). Faen så fint med en så bra avslutning på uka. For ja; nå er det helg!

No comments: