og eg er trufast til din hals

Friday 9 February 2007

Don't blame the world for being cruel

Åh, jeg liker Zahl mer og mer hver gang jeg hører på det. Geir har jo en utrolig spesiell og fin stemme egentlig, han er kanskje ikke verdensmester i å synge reint bestandig, men det passer så godt til musikken. Det er enkelte ord i enkelte sanger han synger med en så veldig fin tone at jeg får helt frysninger. Og så fin coverversjonen av Romeo & Juliet er!
Jeg håper bare jeg får se dem live igjen, og jeg gleder meg til bussturen til Oslo mandag 19. februar, da kommer jeg til å være så glad. Så skal jeg løpe fra Bussterminalen til Platekompaniet på Oslo City og kjøpe plata, akkurat som jeg gjorde med Eliksir. Det er sånne små fine øyeblikk som gjør livet verdt å leve (insert "prezt" here to make it all a little less cliché-ish).

I stad spilte jeg piano i - og jeg overdriver ikke - fire timer og førti minutter, uten pause. Fra halv tolv til ti over fire. Ja, for så lang tid brukte jeg nemlig på å finne ut akkordene til "Don't Be Afraid". Men det var veldig gøy da jeg først klarte det da. Tror jeg skal prøve å lære meg flere sanger på piano. Er jo moro å spille.

Nei, herlighet, nå har jeg sittet her i seks timer, så nå går jeg og.. gjør noe.

No comments: