og eg er trufast til din hals

Thursday 8 February 2007

Think it over one more time

Photobucket - Video and Image Hosting

Zahl gikk virkelig over all forventning. Konserten var veldig bra, og de nye sangene var alle mye bedre enn dem vi hadde hørt fra før av. Spesielt Really Gone var utrolig fin. Det samme var forsåvidt Hold On, Leave Me In, What's the Matter, Love Conquer Us og I'll Try and Make You Cry også. Under sistnevnte sang, så Geir så trist ut at det nærmest var skremmende. Han så konstant ned i bakken mens han sang, og de få gangene han løfta hodet, var det for å ta en slurk av ølen. Kontakten mellom ham og oss i publikum mangla forsåvidt gjennom hele konserten, det var et minus. Men han var nok bare nervøs, folk sa han slapp seg mer løs på Kampen Bistro seinere. Alt i alt var det en veldig hyggelig kveld! Jeg har bare litt dårlig samvittighet for at jeg stjal setlista til Christer etter konserten, det var visst noen notater på den de trengte til seinere. Men, men, det gikk vel bra.
Gleder meg til plata nå!

Nå skulle jeg egentlig gjort meg klar til ballet i kveld. Men så fant jeg ut at jeg ikke vil dra på det allikevel. Altså har jeg betalt 300 kroner for ingenting, det irriterer meg. Men det betyr i det minste at jeg har fri i morgen, og det er jo ikke annet enn fint! Betale 300 kroner for å ha fri en fredag. Haha.

No comments: