og eg er trufast til din hals

Thursday 15 February 2007

You'll miss how things used to be

Shite, i morgen skal jeg til Stavanger. Tida går så fort at det er skummelt. Ikke at det gjør noe da, det er vel heller bare bra.

Åååh, Skambankt! Jeg gleder meg sånn. Gikk opp for meg først nå at jeg skal på min aller første Skambankt-konsert i morgen. Hvis ikke noe går galt da. Men det satser vi på at det ikke gjør, og hvis det skulle gjøre det allikevel, satser vi på at Helene får satt meg på gjestelista. Hvis ikke det funker heller, så får jeg vel ei fin helg uansett.

Natt til i dag sov jeg hele ti timer. Jeg sovna klokka ti. Det tror jeg ikke jeg har gjort på hvert fall et år. Men det var veldig deilig å være uthvilt, har jo fått ca. null søvn tidligere i uka, så. Tror nesten jeg skal legge meg nå snart og. Ikke at jeg har en sjans til å få sove da, jeg kommer sikkert til å sove maks tre timer i natt. Jaja, da får jeg bare helle i meg kaffe i morgen, da får jeg hvert fall ikke lagt meg tidlig, konserten slutter jo klokka ett.

Nå er det ferie! Og den ekstremt kjedelige Peer Gynt-uka på skolen er over. Nå sitter jeg her med "Solveigs Sang" på hjernen, det har jeg hatt konstant siden forestillingen i stad. Det er forsåvidt greit da, sangen er jo fin.
Men det har jeg faktisk ikke tenkt på, at jeg har fri hele neste uke og. Jeg aner ikke hva jeg skal finne på resten av uka, men det blir vel deilig med ferie uansett.

No comments: