og eg er trufast til din hals

Sunday 13 May 2007

-

I helga har eg vore på hytta for fyrste gong i år. Godt å vera der igjen. Det betyr at det snart er sommar.
Eg har jo ikkje skrive på ei veke, ser eg. Eg gløymer å blogge. Veit ikkje heilt om det er bra eller ei, men eg trur helst det eigentleg er bra.

Men i veka som no er over har det vel ikkje skjedd noko spesielt. Eg fekk kjøpt nokre nye klede (deriblant mitt fyrste kvite klesplagg på iallfall to år), samt to DVD-ar; Schindler's List og Tommys Inferno. Og eg fekk tilbake oppgåva mi om "Karen" av Alexander Kielland, som eg fekk ein seksar på. Det var jo moro, for den jobba eg lenge med.
På fredag fekk eg endeleg snakka med Mallory igjen, det var fint. Og no er det berre 23 dagar til ho kjem heim igjen. 23 dagar! Heile ni månader har gått sidan ho drog. Det har gått overraskande fort, sjølv om eg tydeleg har merka at eg har sakna henne.
Når det er 23 dagar til ho kjem, betyr det også at det berre er ein månad og ein dag til Norwegian Wood! Og då er det berre sju dagar att til ferie. Ahh.

Men i helga har eg altså vore på hytta. Lest ein heil haug av aviser og irritert meg over Frp og Grand Prix. Frp orkar eg ikkje nemne her eingong, og eg er irritert over MGP av same grunn som alle andre er; østblokklanda er blitt for mange og stemmar berre på seg sjølv. Inn må ein fagjury, eller så må det delast inn i aust og vest. Sistnemnte fristar ikkje. Ikkje fyrstnemnte heller, eigentleg. Men MGP er verken nokon rettferdig eller morosam konkurranse lenger, så noko må gjerast.
- Og nei, eg er ikkje bitter for at ikkje Guri Schanke kom vidare, for den songen hata eg. Men eg kan ikkje seia det var så mange andre bidrag som var så mykje betre heller.
Hadde det vore opp til meg, ville Tyskland vunne, Sverige kome på andre plass og Ungarn på tredje.

Men no er det straks den serien om Nürnbergrettssakene på NRK, det har eg gleda meg til i eit par veker. Andre verdskrig vert stadig meir interessant for meg.

No comments: