og eg er trufast til din hals

Sunday 6 May 2007

Her æ'kje rom for nok en blindpassasjer

Så var eg konfirmert. Woho.

Dagen i går vart mykje betre enn eg hadde trudd. Seremonien i kulturhuset var grei nok, sjølv om eg ikkje fekk snakka med Veronika, og festen gjekk bra. Talen gjekk bra. Det sko en'kje tru, som Geir seier. Eg hugsa å takke for det eg skulle takke for, iallfall trur eg det.
Mangen taler fekk eg også. Fyrst ein frå mamma, så frå pappa, frå Elin og Marianne, frå Tone og Petter, og til slutt i frå Bjørn. Og i tillegg hadde farmor, mormor og tante Kari og onkel Graham laga songar. Så det mangla ikkje på gode ord der nei.

Av gåver fekk eg:
- 5500 kroner
- Bunad + bunadssølv (til ein verdi av svimlande 33000 kronar. Men slapp av, det var frå fem personar til saman.)
- To kjede og to par øyredobbar
- Ei bok med bilete frå Noreg
- Ei antikk Skikk og Bruk-bok
- Ein koffert

Fine gåver, synest no eg. Var ikkje noko eg sakna der. Den kofferten kom overraskande, men godt, eg trong faktisk ein koffert. I tillegg er den av dyraste merke (haha, eg sit og snakkar om koffertmerke her. Fantastisk.) og akkurat passe størrelse. Boka med bilete frå Noreg er utruleg fin. Mykje frå Jæren der. Gjer meg inspirasjon til eigne bilete. Tanta mi skal kjøpe kamera for meg i Kina, då får eg det til halv pris. Gledar meg til å få det, det blir morosamt.

I morgon skal eg trekkje to tenner. Ein annan dag skal eg trekkje to til. Faen, eg hatar det. Men eg har jo ikkje noko val, skal det verte fint, så må eg igjennom det, diverre.
Men det betyr fri frå skulen då! Om eg ikkje hadde hatt fri, måtte eg ha vore der heilt åleine omtrent. Verken Cecilie, Cecilie T, Isabel eller Tenzin hadde vore der, og det er jo berre dei eg er med på skulen. Så tanntrekkinga kom på ein fin dag då, for så vidt.

No fekk eg veldig lyst på ordentleg kaffe latte. Det må eg få tak i snart, får dra til Oslo ein dag. Yes.

1 comment:

Marthe said...

åå, gratulerer med konfirmasjonen! nå er du voksen. ja. prezt

ooh, jeg fikk også koffert til konfirmasjonen min! haha, jeg trodde jeg var den eneste prezt