og eg er trufast til din hals

Monday 14 May 2007

Frå no av kjem det titlar som ikkje er songtekstar!

.. eg har ikkje lenger fleire songtekstar å stele, eg har brukt dei opp, som så mange før meg.

Eg er no hundre prosent Are Kalvø-frelst. Eg las ferdig Bibelen 2 i helga, starta på Absolutt Oslo i dag, er no halvvegs ferdig med den, og i heile kveld har eg lese dei kortare tekstane han har på heimesida si, etter at eg høyrde fem Hallo i uken-sendingar tidligare på kvelden. Må jo spare nokre av dei til seinare også.
Genial mann. Genial, I tell you. Marthe, kvifor fortalde du meg ikkje om han før? Eg har gått glipp av så mykje.

Og no er Emil sint på meg, nok ein gong. Eg er visst så nedlatande mot han i timane. Men herlighet, når han kjem med slike hjernedaude forslag må han jo vente seg kritikk. Om ikkje vente seg, så må han iallfall takle kritikken, for den kan koma uansett kva ein seier. Eg er til og med heilt sakleg, eg kallar han ikkje dust slik han gjer med meg. Litt sur kan eg kanskje verka, og jodå, eg vert hissig i debattar. Eg skal jobbe litt med det, men han må då klare å ikkje ta alt eg seier personleg, særleg når det omhandlar klassetur til Buerøya. Om han skal overleve i denne verda, må han verkeleg verte litt tøffare.

.. og ti gongar så smart som han er no.

No comments: