og eg er trufast til din hals

Wednesday 23 May 2007

Eg har funne att iPoden min!

Endeleg. Den har eg leita etter i ei veke - og gjett kvar han var? I sekkjen, sjølvsagt. I eit rom eg ikkje hadde sjekka. At det er mogleg.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Berre så det er sagt. Det var det eg heldt på med medan Tinestafetten heldt på i dag, skreiv på t-skjorter. Det var jo morosamt (- ja, det var det faktisk).

Elles, så har eg prøvd i kveld å finne ut av klesstilen min, og eg har kome fram til at den er vorte litt litt Christer Knutsen-Inga Marthe Thorkildsen-Skambankt-Elin (syster)-ish. Eg merkar at det er dei eg ser på når eg skal kjøpe nye klede og slikt. Så det vert altså ein sosialistisk rocka stil - mykje raudt (og elles sterke fargar), samtidig som han er litt americanainspirert, og litt jentete. Neither more, nor less.
Då veit eg det òg.

Og - eg har byrja høyre på Keane att. Eg skit i om det er lågmål, eg liker det, og eg skal ikkje nekte for det.

No comments: