og eg er trufast til din hals

Tuesday 22 May 2007

Matte er ikkje noko for meg

Tentamen gjekk til helvete. Matte altså. Faen, no som eg til og med hadde ei god kjensle for det, så gjekk det så dårleg. Utruleg irriterande. Eg må verkeleg skjerpe meg, endå meir enn eg har gjort dette halve året.

Men i går var ein fin dag! Eg hadde fri, så eg tilbrakte dagen i Oslo, saman med Elin. Me gjorde ikkje noko spesielt, men det er jo hyggjeleg berre å vera saman med henne, no som ho bur i Trondheim. Ho skal bu der fast no, Øyvind fekk jobb der. Kjedeleg at dei busett seg der, eg vil jo gjerne at tantebarna mine skal bu her. Men sånn er det vel berre, det er ikkje verdas største tragedie, ho har jo veldig mykje fri, så me kjem vel til å sjåast ofte nok. Og eg veit ho liker seg best der oppe, både sosialt og jobbmesig, og det er jo det som er det viktigaste. Så får me heller savne henne litt.

Og i går, då eg kom heim frå Oslo, såg eg at Christer Knutsen hadde svart meg på MySpace! Herlighet, eg kjem ikkje over kor hyggjeleg den mannen er. Også at han alltid svarer meg då! Får meg berre til å like musikken hans endå betre. Her er det han skreiv denne gongen:
"..og jeg gleder meg til å spille igjen!

Litt sent svar dette, men vi har bodd i studio noen uker nå for å lage nytt album, så ting har vært litt travelt.

Snakkes snart Kristin!"

Morosamt. Håper så inderleg på at han legg nokre planar om konsertar snart.

Og: Eg skal berre trekke ei tann, ikkje fire! Takk, kjære tannlege som nekta å trekke fire tenner, takk.

No comments: