og eg er trufast til din hals

Tuesday 15 May 2007

Kor dumt høyrest det ikkje ut å seia "krøllalfa"?

Er det verkeleg berre eg som seier "alfakrøll"?

AUF har aksjon i Lillestrøm no. Kvifor drog eg ikkje?

No er eg lei av at Kari tek meg opp i klassen og skryt hemningslaust av meg. Jodå, det er eit fantastisk luksusproblem, men ein vert ikkje sett på så fint når ein er denne personen. Eg er jo glad for at eg gjer det bra på skulen, det er ein veldig viktig ting - og ingen skal seia at eg ikkje jobbar for dei gode karakterane eg får (i nokre fag; engelsk og norsk, ikkje nødvendigvis dei andre), for det gjer eg. Men det absolutt siste eg vil er å verte oppfatta som ein skrytepave, ei som trur/tykkjer ho er alle andre overlegen, ei som seier "heeei Isabeel, kva fekk du på prøva? Åja, fire? Hehe.. eg fekk seksar eg... hehehe" slik at heile klassen himlar med augo og går. Difor er eg veldig opptatt av å ikkje nemne dei gode karakterane mine i det heile tatt, og det funkar fint - heilt til Kari dreg meg opp slik.
I dag sa ho at eg må vera ufatteleg smart oppi hovudet mitt, ikkje berre språkmessig, men eg måtte visst vera utruleg klok, fordi innhaldet i teksten (eg trur ho snakka om engelsktentamen. Ho er så rask til å rette prøver ho der, den prøva hadde me faktisk førre onsdag) min var så godt. Javel, takk hjarteleg mykje for det. Men sei det heller privat til meg, så slepp eg å miste vener fordi dei føler at eg skryt av meg sjølv på denne måten, sjølv om det faktisk ikkje er eg som skryt av meg.

Men eg har det så fint for tida at det er det største problemet mitt då. Det og haglbygar som alltid klarer å koma over Lørenskog akkurat idet eg går ut av skulebygningen og legg ut på vegen heim.

Eg trudde ikkje det skulle hagle i mai. Iallfall ikkje i desse globale oppvarmingsdagar.

1 comment:

azteak said...

Haha, smarte Kristin. Vi burde ha en fridag fordi du er så smart!! :D Tog du an? prezt.