og eg er trufast til din hals

Tuesday 1 May 2007

Opp, I som sulten knuget har!

Woho, 1. mai! Gratulerer.

I dag har eg vore i Oslo intet mindre enn to gongar.
Fyrst drog me inn dit for å sjå 1. mai-toget. Me var der ca. tolv, hamna midt oppi Blitzgjengen (som dessutan er idiotisk) som var skrammande mange folk, så me måtte gå ein omveg for å unngå å verte trokke inn i rekkene der. Men me kom oss til slutt til Youngstorget, snakka med ein del vener og kjende, og høyrde på talen til Fiskvik, før me song Internasjonalen, og gjekk til Karl Johan. Overraskande mykje folk der, Youngstorget var stappfullt, og toget var kjempelangt. Frå Karl Johan såg me på heile toget, som bare vert raudare og raudare; fyrst gjekk forbunda, så kom AP og AUF, så var det SV og SU, så var det RV/AKP/Rødt og RU, så NKP, så alle tamilane og somaliarane, og heilt til slutt Blitz.
Overraskande at me ikkje såg Tonje og Andreas i SV-rekkene, dei er jo veldig aktive der. Men men, kanskje dei gjekk i tog ein annan plass.

Så vart eg invitert av Lo-Johan til ein konsert i regi av Arbeiderpartiet på Jessheim klokka seks. Eg sa ja takk, drog inn til Oslo igjen i firetida, og møtte han og fem andre gutar på Oslo S. Litt uvant med seks gutar rundt tjue år og så litle meg med ein gong, men det gjekk fint, dei er jo så greie så.
Me gjekk på toget, men sjølvsagt kom me ikkje lenger enn til Lillestrøm, der me møtte Solvår, og forresten også skodespelar Rolf Kristian Larsen og ho som skal spela Cathrine i Mannen som elsket Yngve.
Me måtte ta eit anna tog til Kløfta, og frå Kløfta måtte me køyre minibuss til Jessheim. Me kom fram til slutt, berre eitt minutt for seint, og gjekk inn i.. kva kalla dei det, "heradshuset"? Eg veit ikkje, noko slikt iallfall. Der møtte me Tonje og dei andre, før Bedrock Bluesband byrja å spela. Dei var forresten jævlig gode live. Utruleg dyktige folk.
Dei spelte ein del songar, så heldt ordførarkandidaten til AP tale, og så ein eller annan morosam og flink journalist/forfattar/ein ting til. Det var relativt interessant begge delar, iallfall sistnemnte, han sa mykje bra. Ein smule raudare enn Arbeiderpartiet var han vel då.

Etter ganske nøyaktig to timar var det ferdig, så klokka åtte gjekk me litt rundt i Jessheim sentrum for å finna ein kiosk, noko me gjorde, før me gjekk til toget. Denne gongen gjekk det fint, ingen tekniske problem der. Så seks på ni var eg i Oslo, og heime var eg nærmare ti.

Ein veldig fin dag, alt i alt. Eg liker meir og meir dette AUF-samfunnet. Alle der er veldig hyggjelege og smarte menneske. Gledar meg til eg skal møte dei att på neste AUF-arrangement.

2 comments:

Marthe said...

hahahaha. jessheim! prezt

Kristin said...

Jaa, var det noko? prezt