og eg er trufast til din hals

Friday 2 March 2007

Ingen kan sei deg kor tid klokkå slo

Jippi, i dag drog eg ikkje på skulen. Eg bare følte ikkje for det, så eg blei heime. Sa til mamma at eg var sjuk. Merkelig at samvettet mitt ikkje har teke meg for det der enno, men. Eg klarte berre ikkje gå på skulen i dag tidleg, eg veit ikkje kva det var, eg skulkar jo aldri, men i dag gjekk det berre ikkje. Så då sov eg i staden, og då eg vakna klokka ni såg eg på Viva La Vega to gonger. Eg har ei innrømming å koma med: eg hadde faktisk ikkje sett gjennom heile konserten før eg gjorde det i dag. Men til gjengjeld såg eg han to gonger no. To gonger, det blir fire timar og seks minutt. I strekk. Såg eg verkeleg på TV så lenge? Herregud.

Uansett. No blei eg utruleg frustrert, etter det eg såg på TV om han som har voldtatt sju ungar og fekk ein dom på sju år, men bare sona halve mot at han skulle sendast heim igjen til Irak, men så blei han ikkje sendt heim allikevel, og no puttar dei han ikkje inn i fengsel igjen. Kva faen? Sjukt.

Og no hjernevaskar den kyrkja endå fleire av venene mine. Faen at dei valte kristeleg konfirmasjon, me mistar dei jo. Eg meiner det, eg blir verkeleg redd av det her. Dei kjem ut av den kristne konfirmasjonsopplæringa som overkristne. Kva faen gjer dei med folk der borte? Eg skjønar det ikkje. Faen ta den jævla kristendomen. Eg trudde eg kjente dei, men neidå, dei går frå å ikkje ha nokon religion til å prisa Gud i det høgaste på no time. Korleis i helvete kan dei gå på det?

No comments: